Wednesday 10 September 2014

Throwback Thursday?

Nou, misschien een beetje vroeg voor een throwback thursday maar in sommige landen is het al donderdag en het leek me wel leuk om iets te vertellen over de inentingen die ik een paar weken geleden heb gehad!

Het begon allemaal al toen ik op de site van thuisvaccinatie.nl kwam, bloednerveus was ik. Ik vind naalden en prikken verschrikkelijk, maar ik moest toch echt inentingen krijgen want anders kom ik Panama niet in! Dus, via de site een afspraak gemaakt met een van hun artsen, allemaal super geregeld en al een half uur later kreeg ik bevestiging welke inentingen dat nodig waren, omdat ik geen rabiës en geen buiktyfus prik nam moest ik alleen hepatitus AB en een gele koorts prik.

Een week later kwam de arts langs, grote koffer bij met alle vaccinaties er in. Ik was ondertussen al vrij bang geworden en toen het moment er dan eindelijk was dat ik de prikken kreeg trok ik eerst zelfs weg! De eerste prik voelde ik al nauwelijks en de tweede prik zelfs helemaal niet, alle spanning voor niks... Het was ook de eerste keer dat ik mijn arm ontspannen hield tijdens een inenting dus dat zal ik zeker vaker doen!

Ik heb een internationaal inentingsbewijs gekregen en toen was de arts al weer weg! Nog geen half uur maar twee weken spanning, en het was het geeneens waard...

Nog een fotootje terwijl de arts wat papierwerk doet:



No comments:

Post a Comment