Thursday 27 November 2014

24 uur in een dag

Hier gaat het erg goed, we zijn bijna bij Cabo Verde en we hebben top weer, er zijn veel dolfijnen en vliegvissen (zie plaatje)! Echt heel erg leuk. Ik heb bijna allebei mijn boeken uitgelezen dus dat gaat ook wel lekker, al lekker op weg met school.



Ik heb wacht van 1 tot 5, ’s nachts en ’s middags. Hierdoor slaap ik niet heel erg veel, na mijn nachtwacht slaap ik om een uur of half zes en ben ik vaak rond acht uur al weer wakker voor het ontbijt. Op de een of andere manier kan ik daar gewoon niet doorheen slapen, echt heel erg gek.

Na het ontbijt ga ik soms nog even liggen maar anders ga ik chillen op het dek, aan mijn schoolwerk of een boek lezen. Om 11 uur krijgen we een stuk fruit en hebben de mensen die schooldag hebben een kwartiertje pauze.

Rond kwart voor een ga ik dan naar het achterdek want om één uur heb ik alweer wacht! Dan hebben we ook gelijk warm eten, aan de ene kant fijn maar aan de andere kant ook niet heel erg want als je dan hebt geslapen staat er gelijk een bordje warm eten voor je klaar!

De wacht is meestal best wel chill maar toch word je er redelijk moe van, desondanks ga ik toch pas om 9 uur (Ja dat klinkt vrij vroeg maar als je er al een wacht van vier uur op hebt zitten is dat toch best laat hoor!) slapen want de volgende dag moet ik alweer vroeg aan het ontbijt zitten want dan heb ik school van negen tot zes!

Kortom, een redelijk drukke planning maar wel een fijne, ik zou het voor geen goud willen missen en geniet van elk moment!

Adios! Marijn

1 comment: