Monday 11 August 2014

Hard aan de slag!

Zo, eindelijk thuis... Ik heb twee weken vakantie gevierd in Frankrijk en in die tijd heb ik niet veel kunnen doen voor SaS. Het was een ontzettend leuke vakantie en nu ik terug ben kan ik weer volledig opgeladen aan de slag om sponsors te zoeken! To-do lijstjes zijn gemaakt en ik heb weer een duidelijk overzicht van wat er allemaal nog moet worden gedaan. En daar schrok ik toch wel van, een hele paklijst moet nog verzameld worden, inentingen geregeld en sponsors gezocht. Er gaat ontzettend veel tijd zitten in mensen bellen, mailen, bij bedrijven langsgaan etc.

Als u nog bedrijven weet die mij wel zouden willen sponsoren, zou u dan contact willen opnemen? Dit zou ontzettend veel helpen, het hoeven geeneens zeil/watersport bedrijven te zijn maar het kunnen bijvoorbeeld ook tandartsen, rijscholen etc. zijn (vorige jaren is dit ook gedaan namelijk).

Ciao!

-Marijn


No comments:

Post a Comment