Wednesday 27 August 2014

Sponsors, dromen en nieuws

Hoi allemaal!
Zoals sommigen van jullie al zullen weten heb ik deze week in de krant gestaan, Groot Goeree Overflakkee. Inmiddels heb ik hier al veel reacties opgehad en het heeft ook een aantal sponsors opgeleverd! Al bijna 200 euro is er binnengekomen door mensen die het te weten zijn gekomen via de krant! Super!
Verder heb ik deze week twee bedrijven gevonden die mij willen sponsoren! Combinex Transport en Marco Tieleman Training en Coaching! Ik wil deze twee bedrijven daarom graag wat extra in het zonnetje zetten in deze post!

Ik wil ook nog even iets zeggen over dromen, mijn droom is meegaan met School at Sea, dat heb ik hoop ik duidelijk kunnen maken en daar kunt u verder meer over vinden op deze site. Maar ik wil graag iets vertellen over de dromen van anderen.
Iedereen heeft een droom (gehad) of het nou is dat u astronaut wilde worden, heel rijk wilde worden, een groot bedrijf bezitten of dat u streeft naar een betere en schonere wereld, het kan allemaal. Nou is mijn vraag, zijn deze (kinder)dromen waar geworden? Ik gok dat 80 à 90 procent van u een (kinder)droom heeft die (nog) niet is uitgekomen. Ik vind dat dit een veel te hoog percentage is, willen we niet allemaal dat onze dromen uitkomen?
Daarom wil ik u vragen of u wilt helpen om mijn droom uit te laten komen en mij te sponsoren voor mijn reis met School at Sea, en ik wil u ook vragen om te proberen om uw dromen uit te laten komen! Ik wil u graag uitdagen om creatief na te denken over hoe u uw dromen waar kunt maken en over hoe u kunt helpen om andere mensen hun dromen waar te maken!

Groetjes aan iedereen,

Marijn Götzenberger
marijn-gotzenberger@hotmail.com

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Combinex Transport, managing your transport!
Marco Tieleman, coach in Rotterdam, voor een stevig steuntje in je rug.

2 comments:

  1. Amen! En de meester heeft gesproken! Goeie post!

    ReplyDelete
  2. Marijn, geweldig! Het bericht in de krant was ook erg prettig om te lezen.

    ReplyDelete